Potrzebujesz pomocy?
Zadzwoń do nas: 534 404 043

Często zadawane pytania

Masz problem?
Poszukaj odpowiedzi poniżej.

 

MOJE KONTO

 
Jak założyć konto?

Aby założyć konto, kliknij na ikonę Twojego Konta w prawym górnym rogu ekranu. Wyświetli się okno z możliwością rejestracji dla nowych klientów Utwórz konto. Po kliknięciu w to polecenie zostaniesz przeniesiony do strony, gdzie podasz swoje dane, adres oraz ulubiony lub najbliższy sklep. Możesz również w łatwy sposób założyć konto podczas Twojego pierwszego zamówienia. W obu przypadkach, musisz podać Twój adres e-mail i hasło. Używając tych danych możesz w każdej chwili zalogować się do Twojego konta klienta oraz masz możliwość sprawdzenia i zmiany Twoich danych.

 
Zapomniałem hasła. Co zrobić?

Kliknij na ikonę Twojego Konta w prawym górnym rogu ekranu, a następnie Zaloguj się. Po przejściu na stronę logowania obok zielonego przycisku Zaloguj się pojawi się opcja Nie pamiętasz hasła?, dzięki której po podaniu adresu e-mail otrzymasz link do zresetowania hasła.

 
Jak zmienić hasło?

Kliknij na ikonę Twojego Konta w prawym górnym rogu ekranu, a następnie Zaloguj się. Po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce MOJE KONTO pod informacjami kontaktowymi znajdzie się przycisk ZMIEŃ HASŁO. Po kliknięciu w przycisk należy podać bieżące hasło, nowe oraz potwierdzić nowe hasło wpisując je ponownie. Zatwierdzić zmianę klikając ZAPISZ.

 
Jak usunąć konto?

W celu usunięcia konta prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 
Jak zapisać się do newslettera?

Możesz zrobić to podczas zakładania konta (sekcja MOJE KONTO, pytanie 5) oraz w zakładce Moje konto, pod informacjami kontaktowymi w sekcji NEWSLETTERY zaznacz jedną z opcji subskrypcji i kliknij ZAPISZ.

 
Jak wypisać się z newslettera?

W zakładce Moje konto, pod informacjami kontaktowymi w sekcji NEWSLETTERY odznacz jedną z opcji subskrypcji i kliknij ZAPISZ. Ponadto, w każdej wiadomości newsletterowej znajduje się link z rezygnacją. Oczywiście zawsze możesz skierować wiadomość z rezygnacją na adres: [email protected]

 
Nie dostaje maili od Campdoor.pl. Co zrobić?

Sprawdź, czy maile od nas nie trafiają do folderu SPAM w twojej skrzynce pocztowej. Sprawdź, czy podałeś prawidłowy adres mailowy podczas rejestracji. Jeśli adres jest poprawny, a wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, które na pewno z chęcią pomoże.

 
Dlaczego nie otrzymuję newslettera, pomimo że się do niego zapisałam(-em)?

Po zapisaniu się do naszego newslettera powinieneś otrrzymać maila wraz z linkiem aktywującym. Zapisanie do newslettera zostanie zatwierdzone tylko wtedy, gdy klikniesz w ten link. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem sprawdź folder SPAM w twojej skrzynce odbiorczej oraz upewnij się, że podałeś właściwy adres e-mail podczas rejestracji. Jeśli ito nie pomoże prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 
Czy moje dane są udostępniane osobom lub instytucjom trzecim?

Aby zapewnić Ci jak najlepsze funkcjonowanie strony, korzystamy z narzędzi dostarczanych przez podmioty takie jak Facebook Ireland Limited czy Google Ireland Limited. Są to jednak dane statyczne i anonimowe. W żadnym razie nie przekazujemy Twoich danych osobowych podmiotom trzecim.

 
Po co mam zakładać konto?

Posiadanie konta w naszym serwisie niesie za sobą wiele korzyści. Możesz sprawdzić historię swoich zamówień, status swojego aktualnego zamówienia, numer listu przewozowego, dodawać produkty do listy Ulubionych, pisać opinie o zakupionych produktach oraz zgłosić szkodę lub reklamacje i sprawdzić ich status.

 

ZAMÓWIENIA

 
Jak złożyć zamówienie krok po kroku?

Złożenie zamówienia w Campdoor.pl jest bardzo proste. Po wybraniu rozmiaru i włożeniu wybranego produktu do koszyka kliknij po prawej stronie przycisk ZAMÓWIENIE. Jeśli nie masz jeszcze konta w naszym serwisie podaj dane zgodnie z instrukcją i jeśli chcesz zaznacz okienko Utwórz konto po złożeniu zamówienia. Jeśli masz już konto i jesteś zalogowany adres wysyłki oraz wszystkie Twoje dane zostaną automatycznie uzupełnione. Wybierz jedną z metod dostawy, przejdź dalej. Wybierz jedną z metod płatności, postępuj zgodnie z poleceniami i gotowe, zamówienie złożone!

 
Czy muszę się rejestrować żeby złożyć zamówienie?

Nie, rejestracja nie jest wymagana. Musisz jednak podać niezbędne dane do złożenia zamówienia i postępować zgodnie z kolejnością kroków zamówienia (patrz pytanie: Jak złożyć zamówienie krok po kroku?). O złożeniu zamówienia oraz wysyłce zostaniesz poinformowany mailowo.

 
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Jeśli nie posiadasz konta na Campdoor.pl zostaniesz poinformowany mailowo o złożeniu zamówienia i wysyłce towaru. W mailu znajdziesz wszystkie informacje takie jak numer zamówienia czy numer listu przewozowego. W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeśli posiadasz konto w naszym serwisie wszelkie informacje o swoim zamówieniu znajdziesz w sekcji Moje Konto, klikając w ikonę w prawym górnym rogu ekranu, dalej po otwarciu menu bocznego w sekcji Zamówienia.

 
Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze potwierdzone ani opłacone i znajduje się w koszyku można je dowolnie edytować, natomiast jeśli zostało już opłacone robimy wszystko co w naszej mocy, by jak najszybciej znalazło się u Ciebie. Jeśli chciałbyś dokonać jakichś zmian prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta i podanie numeru zamówienia.

 
Czy mogę zmienić adres dostawy dla potwierdzonego już zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane może zostać edytowane poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeśli jednak zostanie już spakowane i znajdzie się w rękach firmy kurierskiej to niestety adres nie będzie mógł zostać zmieniony.

 
Czy mogę wysłać zamówienie na inny adres niż podany w moim koncie klienta?

Jak najbardziej, podczas składania zamówienia, już po naciśnięciu przycisku ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE w polu ADRES WYSYŁKI znajdzie się domyślny, zdefiniowany wcześniej adres. Pod tym polem znajduje się przycisk + NOWY ADRES, po kliknięciu którego możesz wpisać dowolny adres, na który chcesz wysłać swoje zamówienie.

 
Gdzie znajde moje poprzednie zamówienia?

Wszystkie swoje zamówienia znajdziesz na Twoim Koncie, które znajdziesz w prawym górnym rogu ekranu, w zakładce ZAMÓWIENIA.

 
Jakich metod płatności mogę użyć?

Za zamówienia można zapłacić kartą, BLIKiem, przelewem bankowym oraz za pobraniem.

 
Czy mogę zapłacić w ratach?

Nie oferujemy płatności ratalnych.

 
Jaki jest koszt i sposób dostawy?

Koszt dostawy zaczyna się od 7,99 zł. Towar możemy wysłać na kilka sposobów: do paczkomatu InPost, do paczkomatu InPost za pobraniem oraz kurierem DPD - zarówno po przedpłacie jak i za pobraniem. Przy zamówieniu powyżej 150 zł wysyłka jest darmowa.

 

ZWROTY I REKLAMACJE

 
Jak dokonać zwrotu towaru?

By dokonać zwrotu towaru należy wypełnić formularz. Przesyłamy go każdorazowo wraz z zamówieniem. Prześlij towar wraz z formularzem przy użyciu etykiety, dołączonej do przesyłki. Towar zapakowany oraz opatrzony etykietą należy nadać w najbliższym punkcie DPD Pickup. Listę punktów znajdziesz tu.

 
Jak dokonać reklamacji towaru?

By dokonać reklamacji towaru należy wypełnić formularz zwrotu dołączony do twojego zamówienia, opisać problem i przesłać towar wraz z tym formularzem na nasz adres, który znajdziesz na paragonie, otrzymanym wraz z zamówieniem.

 
W jaki sposób mogę podać moje dane bankowe w celu uzyskania zwrotu płatności, jeśli zapłaciłam(-em) za pobraniem?

Swoje dane bankowe możesz podać jedynie przez wypełnienie formularza zwrotu dołączonego do Twojego zamówienia.

 
Czy muszę zapłacić za przesyłkę zwrotną?

Zwroty w naszym sklepie są darmowe.

 
W jakim czasie mogę zwrócić towar?

Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od otrzymania swojego zamówienia.

 
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Po dokonaniu zwrotu pieniądze zwrócimy na kartę, z której zamówienie zostało opłacone.

 
Na jaki adres mam wysłać przesyłkę zwrotną?

Nasz adres znajdziesz na paragonie oraz etykiecie zwrotnej DPD, które otrzymasz wraz z zamówieniem.

 

INNE

 
Jaki jest okres trwania gwarancji?

Okres trwania gwarancji wynosi tyle, ile określił producent - 2 lata, chyba, że zaznaczono inaczej.

 
Czy moje dane są udostępniane osobom lub instytucjom trzecim?

Wszyskie dane klienta, które są w naszym posiadaniu są traktowane poufnie i pod żadnym pozorem nie są przekazywane osobom lub instytucjom trzecim.

 
Czy macie sklep stacjonarny?

Nie, wszystkie nasze produkty są dostępne jedynie wysyłkowo na stronie Campdoor.pl.

 
W jaki sposób mogę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta?

Ze wszystkimi problemami możesz kontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny w zakładce Kontakt. Dodatkowo nasze Biuro Obsługi Klienta jest dostępne pod numerem 534 404 043, cena połączenia wg stawki operatora.

 
W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00.

 
Jak mogę się dowiedzieć, że produkt wrócił do sprzedaży?

Żeby dowiedzieć się kiedy produkt będzie dostępny należy na karcie danego produktu wprowadzić swój adres e-mail pod poleceniem 'Powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny'. Gdy produkt wróci do sprzedaży wyślemy wiadomość na podany wcześniej adres.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytania?

Napisz do nas!
To Top